fashion-dg

Alla inlägg under november 2012

Av fashion-dg - 28 november 2012 18:25

Jag har gjort en vido som visar alla mina smycken.

Och nu komer den.


  Om di tycker att den var pra så skriv i kommentarerna.

Det var alt för i dag hej då!  

Av fashion-dg - 28 november 2012 17:56

Jag var i afärn och fick två saker som jag ville ha.

Och nu komer en vido som visar vad jag fick.


  Det var det hej då!  

Av fashion-dg - 27 november 2012 17:25

Hej!

Idag har jag jort en kårt nagelvido och jag hoppas att hela vidion komer me.

Jag hoppas att ni gillar den.


  Det var den jag vet den var jetekort ja ja om ni jilade vidion så skriv gärna i kommentarern hej då!  

Av fashion-dg - 26 november 2012 18:32

Hej!

Min kompis har varit hema hos mig och vi har filmat med min filmkamera.

Det var rolit.

Hej då.    

Av fashion-dg - 24 november 2012 19:07

jag har jot en vido för att visa hur vint hår man kan få om man har låkit och sen blatar håret nestan nestan plat.

ja ja nu kommer vidion.


 
   Det var de om ni tycker om vidon så skriv gärna i kommentarerna eller om ni har frågor så kan ni skriva i skica fråga. Hej då.  

Av fashion-dg - 8 november 2012 16:24

Hej!

Andra inlägget idag.

Ni som tycker om manga och lite som min blogg. Det är min kompis blogg som jag menar då.

Hennes blogg heter: http://mirajosefin.bloggplatsen.se/ 

Det var allt jag ville säga nu.

Hej då!   

Av fashion-dg - 8 november 2012 16:11

Hej!

Förlåt att jag inte har skrivit på några dagar, har inte årkat.

Jag har tagit en spruta idag, alltså jag har fått en spruta i armen. Det gjorde ganska ont!   Alltså självaste stiket gör inte ont, det är när man trycker in vaccsinet i kroppen, då gördet ont. Men vissa tycker annurlunda.

Men nu kommer en bild påmina naglar som jag gjorde igår.

Så här blev dem:


   


Sen köpte mamma en läpsyl, fast för mina pengar.

Så här ser den ut:

 

Om ni tyckte om mina naglar jag gjorde så skriv i kommentarer.

Hej då!   

Av fashion-dg - 2 november 2012 19:49

Hej allihopa! Jag har inget särsilt att lega ut.

Så jag leger ut en bild på en utav mina katter.

Den katten som jag leger ut på billd kallas Mimmi.

Hon är faktist ganska söt. Om ni undrar varför jag inte legger ut en bild på min andra katt så är det för jag har inte så många foton för han gilar inte att vara med på bild i bland.

Ja ja nu komer en bild på Mimmi.

 

Om du tycker att hon är söt så skriv i kommentarerna.

Hej då!   

Presentation


Hej! Om ni vill veta lite mer om min blogg så klicka här!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards